Apple Vision Pro için bir sonraki adım belli oldu!

Kendisine iPhone 15 Pro Max alınmayan 11 yaşındaki kız: Hayatımı mahvettin!

Apple’ın Vision Pro’su insanların evde televizyon izleme ve işyerinde bilgisayar kullanma alışkanlıklarını değiştirebilir ve kulaklığı hem geleneksel televizyonun hem de Mac’in halefi olarak konumlandırabilir.

Üç boyutlu dijital içeriği dış dünya görüntüsüyle harmanlayan 3.500 dolarlık kulaklık Cuma günü şirketin ABD’deki fiziksel mağazalarında yerini aldı. Meta, HTC ve çoğunlukla video oyun pazarıyla sınırlı kalan ve kitlesel bir izleyici kitlesi bulamayan diğer düşük maliyetli rakiplerle dolu bir pazara giriyor.

Apple, geliştiricileri ikna etme konusunda karışık sonuçlar elde etti. En popüler tüketici video uygulamalarından biri olan Netflix, Cuma günü geç saatlerde Vision Pro için yeni bir uygulama yapmadığını, ancak tüketicilerin cihazın web tarayıcısından film ve dizi izleyebileceğini söyledi.

Yorum için hemen ulaşılamayan YouTube, Bloomberg’in bir raporunda cihaz için yeni bir uygulama başlatmayı planlamadığını ancak tüketicilerin bunun yerine Safari web tarayıcısını kullanabileceğini söyledi. Konuya aşina bir kişiye göre, müzik akış hizmeti Spotify da ürünün lansmanı için bir uygulama geliştirmedi.

BÜYÜK EKRANLI TEKNOLOJİLER İÇİN BİR TEHDİT OLABİLİR!

Pahalı cihaz, rakiplerinde bulunmayan özel bilgi işlem çipleri ve üretimi zor ekranlarla birlikte geliyor. Kulaklığı deneyen analistler, bu özelliklerin cihazı evdeki ya da iş yerindeki neredeyse tüm büyük iki boyutlu ekranlar için bir tehdit haline getirebileceğini söylüyor.

Walt Disney Vision Pro’nun lansmanı için Apple ile yıllardır sessizce bir uygulama üzerinde çalışıyor ve bu iki şirket arasındaki işbirliği tarihinin en sonuncusu.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir