Yenilikçi Reklam Modeli TVekstra ve Onvo İş Birliği ile Tanıtıldı!
TVekstra ve Onvo’nun stratejik ortaklığı, markalara gelişmiş hedefleme, görünürlük ve etkileşim imkanı sunan uluslararası standartlarda bir reklam modeli getiriyor. Onvo’nun geniş kullanıcı tabanı ile birleşen bu yenilikçi model, reklamverenlere Connected TV platformunda daha etkili bir mecra sunmayı amaçlıyor.
TVekstra CEO’su Merve Eraslanoğlu, “Connected TV, reklam dünyasında yeni bir dönemi başlatıyor. Onvo iş birliğimiz sayesinde, Türkiye’deki televizyon ekranlarını programatik reklamcılıkla daha verimli hale getiriyoruz. Uluslararası standartlarda ölçümleme, hedefleme ve reklam optimizasyonu ile markalara güvenilir ve etkili bir mecra sunuyoruz” açıklamasında bulundu.
TVekstra’nın kurucusu Murat Atay ise iş birliğinin stratejik önemine vurgu yaparak, “Sadece medya satışı değil, üretici dünyasına da adım atıyoruz. LG sonrası bu anlaşmanın da büyük ses getireceğine inanıyoruz. Bu alanda sadece bir mecra değil, uçtan uca bir network olarak rol almak istiyoruz” dedi.
Onvo platformunda yayınlanacak reklamlar, kullanıcı deneyimini bozmadan içerikle uyumlu bir şekilde sunulacak. TVekstra’nın sağladığı teknolojik altyapı sayesinde, reklamverenler kampanyalarını anlık olarak optimize edebilecek ve performans verilerini detaylı olarak takip edebilecekler.